Mallorca med Halvblodsprinsen

Ja, jag tror nog alla som läst Harry Potter-böckerna förstår vad jag menar ;)
Jag ska alltså läsa Harry Potter och Halvblodsprinsen under tiden jag är på
Mallorca. (lagom till bion veckan efter!)
Jag kommer alltså inte blogga från och med imorgon till den 11 juli.

Men innan jag börjar läsa den boken ska jag först läsa ut 14 år till salu. Den
är riktigt hemsk den. Men tyvärr så fastnar jag inte helt för den. Jag gillar inte
böcker med depp, depp och åter depp. Trots att den är bra så är det en bok
jag inte kan läsa för att ha kul.
Men nu så ska jag återgå till packandet.

Har varit duktig och slagit in boken med bokpapper
- skyddat från riktiga skvättare vid poolen! ;)
(klicka på bilden för att visa den större)

Ha det så bra hemma i Sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0