'Ankät'

Ankät från Bokhora (?)

Senast köpta inbundna bok: Hungerspelen av Suzanne Collins

Senast köpta pocketbok: 14 år till salu av Caroline Engvall  & Innan
jag dör av Jenny Downham  (köpte båda samtidigt)

Favoritgenre: Fantasy, men ungsdomsböcker och deckare passar
också väldigt bra. Bara boken är spännande så passar det mig!

Ultimata längden på en bok: Inte kortare än 100 sidor! Den längsta
bok jag läst är en Harry Potter på 1001 sidor, och det är nog i längsta laget!

Favoritbokhandel: Jadu.. jag handlar aldrig via internet. Men ofta i Klackenbergs
böcker & papper nere i centrum, men också i CD & Bok pga bra priser.

Favoritbibliotek: Måste väl vara mitt kommunala bibliotek det :P

Favoritplats att läsa (i hemmet): I soffan eller fåtöljen

Favoritplats att läsa (utanför hemmet): Gills verandan? Haha, nej, jag vet inte. Där
det är tyst och lugnt?

Bästa lässnacket: Choklad skulle jag gissa på ;)

Bästa läsdrycken: Läsk på sommaren, mjölk på vintern ;P

Bästa bakrundsljudet vid läsning: Helt tyst!
 
När på dygnet läser du helst?  På kvällen, innan jag ska sova. Men också på efter-
middagen om det är helt tyst i huset.


OBS, har hoppat över vissa frågor i ankäten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0