köpa böcker

Jag kan inte slita mig från böcker just nu. Jag har typ 15 stycken just nu som jag skulle vilja ha hemma i bokhyllan.
Men självklart går ju inte det riktigt. Men idag var jag i ett antikvariat, där de säljer böcker för jättebra priser. Många böcker kostade mellan 5-20 kr! Och självklart kunde jag inte hålla mig, trots att min bokhylla redan är full av olästa böcker.
Jag köpte de två första böckerna som finns i serien 7B - de är begangnade, men ändå, de var i bra skick - för sammanlagt 10 kr.
Det är i alla fall inte så konstigt att köpa böcker när det är så bra priser, eller? :)




Kommentarer
Postat av: Marita

Begagnade böcker är jätebra tycker jag. Visst är det kul med nya böcker men det är ju innehållet som är viktigast. Gamla böcker har ju ett egenvärde också. De kan nästan berätta en egen historia om de är riktigt gamla alltså.

2009-06-27 @ 22:26:05
URL: http://marita-bloggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0