Böcker just nu (3)

Läser just nu
Skuggporten av Lene Kaaberbol - spännande och bra hittills :)

På tur, ska läsas
Hans majestäts drake av Naomi Novik - verkar riktigt bra och spännande ;)

På ödets vingar av Julia Sandström - har hört mycket bra om den, den verkar riktigt spännande !

Vill läsa i övrigt

Om jag stannar av Gale Forman - har hört av en kompis att den är jättebra, har själv spanat på den länge.

Gåvor av Ursula K. Le Guin - Verkar spännande

Brisingr av Christopher Paolini - har läst de andra delarna som jag gillar, men väntar på denna bok i storpocket, då ska den läsas! :)

Oönskad av Gemma Malley - verkar speciell

Vampyrens märke av P.C Cast & Kristin Cast

Afrodite och sveket
av Ritta Jacobsson

För alltid...
av Ingelin Angerborn

Böcker jag vill läsa om när jag får tid

Böckerna i Den mörka materian  av Philip Pullman - en otrolig serie som bara måste läsas om någon gång snart!

The dark is rising - En ring av järn av Susan Cooper - läste den för kanske 2 år sedan och jag minns att jag tyckte att den var bra.




Om ni läst några av dessa böcker så lämna gärna en kommentar om er åsikt! :)


Kommentarer
Postat av: Snöfrid

Har läst På ödets vingar - älskade den! :)

Håller nu på i Om jag stannar - gillar den, väldigt bra hittills.



Trevlig läsning!

2009-11-01 @ 01:52:30
URL: http://fantasy03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0