Läsning är inte det enda för mig

I många bokbloggar jag läser kommer det nya recensioner och sånt varannan
till var tredje dag. De kanske läser varenda vaken sekund? Vad vet jag.
Men jag har många andra intressen. Jag spelar fotboll, träningar två-tre gånger
i veckan, oftast även en match varje helg. Och de dagar som inte innehåller
fotboll försöker jag vara med mina vänner, eller så kanske jag tar en vilodag.
Och så kommer ju skolan in i bilden - läxor och sånt.
Läsningen hamnar där den får plats. En gång per dag läser jag, ungefär. Och
ibland kanske bara några sidor, om jag inte är på läshumör.

Men jag läser i min takt och recensionerna kommer eftersom. Så bli inte alltför
besvikna när det inte händer något på den här bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0