Boklån och lässtatus

Var på biblioteket idag och lämnade boken jag läste ut
igår - första boken i serien TRE. När jag ändå var där
passade jag på att låna del två; Den farliga kyssen. Bra
att ha en ganska kort och lättläst bok hemma ifall man
blir sugen på något litet.

Idag börjar jag att läsa Utvald av P.C Cast & Kristin Cast,
tredje delen i serien House of night.
Recensioner på de tidigare böckerna i serien hittar ni här.
Efter den blir det bok två i L.J Smith's serie Vampire Diaries; The struggle.
Två vampyrböcker på rad alltså, men båda serierna är riktigt
bra hittills.
Samtidigt lyssnar jag på Zäta och rosens hemlighet, och efter den
står Narnia-boken Silvertronen på tur.

Men nu ska jag nog ta och läsa något kapitel i Utvald... känner mig
lite lässugen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ÄLSKAR HoN! Har läst alla sex som har kommit ut! varje bok blir bättre!! Rekommenderas starkt!

2010-04-27 @ 21:09:19
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Amelie

Kul att höra att de är bra hela serien ut!

Jag har ångrat lite att jag inte läste dem på engelska, men det skulle kännas lite konstigt att börja med det nu, när jag precis kommit in i serien :P

2010-04-27 @ 21:18:00
Postat av: Helena

Jag läste faktiskt ut Smiths "The struggle" igår och tycker att den är lite bättre än ettan faktiskt :)

2010-04-28 @ 09:07:23
URL: http://www.fiktiviteter.se
Postat av: Y

Jag har just läst ut utvalt, den var bra. Men det var några delar som jag tyckte var lite överdrivna.

2010-04-28 @ 19:16:52
URL: http://yannaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Väldigt bra böcker du har som väntar!

Jag är nörd i vampire diaries serien på TV och längtar verkligen tills jag får chansen att läsa böckerna!

Utvald är faktiskt riktigt riktigt bra, Zoey lyckas strula till det regält.

Det var längesedan jag läste silvertronen men jag tyckte den var väldigt mörk och läskig, Ska bli spännande att se vad du tycker om dem!

2010-04-28 @ 20:19:59
URL: http://www.tonarsboken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0