Lån och lässtatus


Jag har fortfarande idétorka på vad mina inlägg ska handla
om, så nu kommer ett inlägg som inte handlar om något speciellt.

Idag var jag på biblioteket och såg att Döden i dina ögon fanns inne,
så jag passade på att låna den.

Kommer läsas snart.


Just nu läser jag Joseph Delaney's Väktarens förbannelse som jag snart
kommit halvvägs i. Den är bra och spännande hittills.


Sen väntar Hush, hush av Becca Fitzpatrick som jag längtar efter att läsa!
Efter det blir det antingen Döden i dina ögon eller någon annan bok jag
lånat.
I september tänker jag läsa låneböcker. Till exempel blir det Darlah - 172
timmar på månen 
av Johan Harstad och Scott Westerfeld's Ful.

/Amelie


Förresten, lämna en kommentar med er åsikt om de böcker jag nämnt.
Speciellt nyfiken är jag på en åsikt om Darlah. Någon som läst den?

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Jag läser Döden i dina ögon nu, har kommit halvvägs. Den första halvan är garanterat bra;)

2010-08-13 @ 12:37:33
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Nea

Kanske har sagt det här några gånger förut, men Ful är otroligt bra! :D

2010-08-13 @ 12:42:33
URL: http://boknea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0