Ny serie, nya vampyrer


Vampire Academy av Richelle Mead

Idag var jag i Gamla stan och gled snabbt in i Science-Fiction Bokhandeln. Där såg jag
såklart massor med roliga böcker.
Och såklart så vore det roligt att lämna butiken med en ny bok i handen så jag velade
lite. Men tillslut blev det Vampire Academy som jag länge velat läsa.
Hade planer på att låna den på biblioteket för att läsas på svenska (Törst) men nu blev
det ju inte riktigt så.
Hade nog inte köpt denna om det inte vore för att pappa erbjöd sig att betala den, så
nu tog jag chansen. Den ska ju vara riktigt bra, har jag hört.

När jag kommer läsa denna vet jag inte. Det blir nog inte inom närmaste månaden
iallafall, skulle jag tro.
Men jag ser fram emot att läsa den, en ny spännande vampyrserie (som jag dessutom
hört massa bra om) att bita tag i är aldrig fel ;)

Sen en liten fråga;
Vad tycker ni som läst både House of night och Vampire Academy-serien, vilken är bäst?


Kommentarer
Postat av: Sara

Både HoN och VA har bra handlingar, men VA är definitivt bättre skriven, och är mer mogen och så.

2010-08-15 @ 20:30:04
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com
Postat av: Maria

Vampire Academy er virkelig en av de beste vampyrseriene jeg har lest! Gled deg :)

2010-08-16 @ 17:53:21
URL: http://www.maria1993.blogg,no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0