Sammanfattning: Augusti

Antal lästa böcker: 5
Antal lyssnade ljudböcker: 0
Genomsnittligt betyg i läsningen: 4/5


Månadens bok:
Hush, hush av Becca Fitzpatrick.
En spännande och riktigt bra historia om
kärlek och fallna änglar som börjar med
att Nora Grey får en ny partner på biologin,
den mystiska och förföriske Patch...

Mitt betyg: Stark 4/5


Augusti blev en månad med ganska mycket läst, trots
att fotbollen och skolan så småningom drog igång.

Övriga böcker i augusti: Krigarhjärta, Det är så logiskt alla fattar
utom du
, Väktarens förbannelse
och Flytande i vatten.


/Amelie

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: alltså, jag ska läsa den... nån gång. Men den ligger inte på min läsalista än. För jag har först att läsa om HoN. Sen får vi se.

2010-08-31 @ 17:55:34
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Ebba

4/5 i snitt är rätt högt betyg! verkar har varit en bra månad :)

2010-08-31 @ 20:51:52
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0