2 December

Idag är temat musik. Man skulle kunna säga att jag är lite av en allätare när
det gäller musik. Jag kan gilla nästan allting, hårdrock, rnb, pop, ballader... ja, jag
lyssnar på lite allt möjligt, förutom metal där det bara skriks och opera.. Dessutom
brukar jag inte gilla dansband heller.

Jag tänkte att jag skulle lägga upp min favoritlåt just nu. Här är den:



Denna låt gör mig lugn när jag är stressad, glad när jag är ledsen och får mig att må bra innombords.
Den tar fram fina minnen. Men den tar även fram en del mer sorgsna, men med denna låt kan jag
se dem som någonting bra. Den betyder mycket för mig helt enkelt.

Vad lyssnar ni på för musik? :)

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Sofie

Just nu är jag väldigt insnöad på Disneylåtar, och särskilt de från Lejonkungen! Till exempel: "We are one", "One of us" och "Havet är djupt" från Ariel. Sistnämnda beror på att jag gör om texten på den till ett läger som ska vara i sommar :)

Ha det bra! :)

2010-12-03 @ 17:49:05
URL: http://filo-sofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0