23 December

Denna dag, eftersom jag nu i skrivande stund befinner mig där, kommer det
fler bilder från fjällen.
Dessa bilder är tagna vid förra besöket, i påskas.
(Har inte ännu hunnit ta några nu, när vi kom var det ju kolsvart!)





Bild 1: En av favvo-backarna.
Bild 2: Utsikten från sovrumsfönstret i stugan.
Bild 3: Utsikt från fjälltoppen och min kusin i högra hörnet.
Bild 4: Mina stavar. I bakgrunden ser man liften och ett oändligt vitt landskap.

Allt för mig idag det. Passar på att säga:

God jul till alla underbara läsare!
Tack för alla kommentarer och för att ni i över huvud taget tar er tid att läsa min blogg!
Ha en riktigt god jul nu!

Ifall jag inte hinner slänga in ett inlägg imorgon, julafton.
Kan inte julstämningen komma nu?


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fjällen ser ut att vara väldigt mysigt. God Jul! *<():D

2010-12-23 @ 23:08:15
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com
Postat av: Frida

GOD JUL BOKMAL!!! Hoppas att du gillar mina julklappar och så får vi ses någon gång 2011 :D <3<3<3<3

2010-12-24 @ 12:02:00
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0