Sammanfattning: 2010

Antal lästa böcker: 50
Antal lästa sidor: 14 662

Antal böcker på svenska: 40
Antal böcker på engelska : 10

Antal böcker av kvinnliga författare: 33
Antal böcker av manliga författare: 17

5 Favoriter:
   
Klicka på bilderna för att komma till min recension.

Jag läste ju två Harry Potter-böcker i år, de skulle egentligen hamnat på favoriter. Men eftersom
jag läser Harry Potter nästan varje år så blir det lite tråkigt om de står med här...

I år fick jag 50 böcker lästa, vilket råkar vara exakt lika mycket som förra året!
Jag som velat slå det i år.. men men, detta är ju inte heller en försämring, så jag ska inte klaga.
Är nöjd med mig själv ändå.

Övriga böcker finns menyn om ni scrollar ner.

Mina bokiga nyårslöften:
-
Läsa fler böcker
- Försöka läsa mer böcker i original (på engelska)
- Försöka läsa mer verklighetstroget, inte bara fantasy hela tiden.

Det är de löften jag har just nu.
Sen ska jag börja året med att läsa varannan bok ny, och varannan bok gammal.
De nya är de jag fick i julklapp, och de gamla är de jag haft i bokhyllan ett tag. På så
sätt borde jag averka ganska de äldre, lite halvt bortglömda, böckerna i bokhyllan.

Har ni några bokiga nyårslöften?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag själv har som mål att läsa 100 böcker. svårt att slå (ca 8 böcker/månad) men jag fär väl läsa på till det året jag kan slå det! :D

Bra mål du har! :D

SVAR: ÅH TACK!!! :D Det är nog de snällaste någon har sagt detta året :D :D Ha ett underbart Gott Nytt År!

2010-12-31 @ 17:09:18
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Pia

mitt bokiga nyårslöfte är att skriva klart min egna bok :D jag är jätte taggad!



Gott nytt år och TACK för en sån bra blogg! :DD

2010-12-31 @ 18:00:12
URL: http://zelter.devote.se
Postat av: Recenzion

Mina bokiga nyårslöften är att läsa 85 st böcker och att läsa alla olästa böcker i min bokhylla. Det blir en utmaning men en kul sådan! :)

Tack förresten för att du är så himla bra på att blogga, det är alltid roligt att se dina inlägg :)<3

2010-12-31 @ 18:14:15
URL: http://recenzion.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag läser bara fantasy nästan. Verklighetstrogna funkar inte för mig.

2011-01-01 @ 12:40:35
URL: http://juliaogne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0