Sammanfattning: November

Bättre sent än aldrig.. Här är min sammanfattning av November!


Antal lästa böcker: 3
Antal lyssnade ljudböcker: 0
Genomsnittligt betyg på läsningen: 9/10


Månadens bok:
Harry Potter och Dödsrelikerna av J.K Rowling.
Sista och, enligt mig, bästa boken i Harry Potter-serien.
Harry, Ron och Hermione är ute på uppdrag av Dumbledore.
Ett mycket farligt och svårt uppdrag. Kommer de att klara
det?

Mitt betyg: 10/10

Läsningen går aningen trögt just nu. Mycket i skolan nu när jullovet närmar sig
och det blir inte mycket tid över.
Just i skrivande stund så har jag drabbats av en så kallad lässvacka. Jag har inte
alls lust att läsa, trots att Den gröna cirkeln är spännande. Hoppas att det går över
snart!

Övriga böcker i november: Harry Potter och Halvblodsprinsen, Sorgfjäril.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Såhär i tider då Harry Potter går på bio, så tänkte jag att jag skulle läsa om sista boken, men jag hittade inte en enda svensk Potterbok på hela bibblan! Katstrof, ungefär!

Menmen, jag skulle behöva lite hjälp, och eftersom att jag försåt att du är ganska Harry Pottertokig, så vänder jag mig till dig ;) Jag gör en hemsida för ungdomsböcker i skolan, och skulle behöva första meningen i första Potterboken, är det så att du har den tillgänglig får du väldigt gärna skriva den i en kommentar på min blogg! Vore supersnällt! Men du måste inte!

Ha det bra!

2010-12-03 @ 15:23:33
URL: http://filo-sofie.blogspot.com/
Postat av: Nea

Svar: Då måste jag skriva in 15 juli i kalendern :D

2010-12-03 @ 22:35:05
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0