Veckans citat: Uppe i pariserhjulet

Skulle egentligen ha publicerats i söndags (26/12) men blev aningen försenat...


" På vägen hem såg jag ljusen från piren i Santa Monica glittra på avstånd och
hur pariserhjulet längst ut snurrade runt på sin oändliga resa. Jag önskade att
jag befann mig där uppe, obesvärat snurrande i den kyliga, mörka kvällen.
Ovanför världen där människor svek och sårade varandra. Jag ville vara långt
borta, på en plats där djur inte for illa och inte blev övergivna. Ett ställe där
vänskap varade för alltid och där föräldrar förstod att allt vi barn vill ha är
att de finns där för oss. "

                                            - Älskade Danny
av Linzi Glass


Kommentarer
Postat av: Frida

Underbar bild!

2010-12-29 @ 22:58:29
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0