Avatar

I fredags, första januari, såg jag filmen Avatar på bio.
Har tänkt blogga om den men har inte hunnit, så det blir nu istället alltså.


Jag kom in i biosalongen utan stora förhoppningar. Jag hade hört att den
skulle vara riktigt bra, men efter att ha sett trailern till filmen så var min
åsikt att det verkade för mycket som en krigs och actionfilm.
Men bara en kvart in i filmen så ändrades min åsikt.
Filmen är helt fantastisk! Handlingen, effekterna, karaktärerna... allt
var jättebra. Det var som en helt ny värld, man fastnade för den direkt.
Jag ville att filmen aldrig skulle ta slut, men när den väl gjorde det så
log man inombords.
En av de bästa filmerna jag sett. Min nya favorit.
Alla ni som inte har sett Avatar ännu - Gör det! Det är ett måste!





Kommentarer
Postat av: Snöfrid

Har tänkt se den, men inte blivit av. Det måste ju ändras på nu! ^^

2010-01-04 @ 18:00:04
URL: http://fantasy03.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kul att du också gillade Avatar! Jag håller med om att trailern inte är speciellt bra. Jag såg den efter att jag såg filmen, men hade jag sett trailern först hade nog inte jag heller haft särskilt höga förväntningar.

2010-01-06 @ 18:16:56
URL: http://bokmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0