Böckerna just nu

Läser just nu:

¤ Så långt vingarna bär av Julia Sandström - uppföljare till På ödets vingar

Kommer läsa:

¤ Om jag stannar av Gale Forman

¤ Jadetronen av Naomi Novik - uppföljare till Hans majestäts drake

Vill läsa:

¤ Ondvinter av Anders Björkelid

¤ Sveket av P.C Cast & Kristin Cast - uppföljare till Vampyrens märke

¤ Under en himmel av glas av Martin Widmark

¤ Afrodite och hämnden av Ritta Jacobsson - uppföljare till Afrodite och sveket

¤ Slumpens bok av Åsa Lind

¤ Ett nytt liv på köpet av Emma Granholm

Övrigt:

¤ Artemis Fowl - Slipad opal väntar i bokhyllan.

¤ Ska låna ljudböcker på biblioteket, Vargbröder bok 2-5 - liten uppvärmning till
den sjätte boken som kommer i mars.


-
Vill läsa fler böcker än vad som nämns men dessa är de som jag kommer på
just nu.
Som vanligt - tipsa gärna om du läst några av böckerna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst Om jag stannar och Sveket. Om jag stannar är jättebra, jag älskar den. Sveket är också bra men inte precis lika bra^^

2010-01-15 @ 21:02:10
URL: http://yannaa.blogg.se/
Postat av: Amelie

Kul att höra! Om jag stannar är hittils bra, och Sveket har jag höga förväntningar på efter att ha gillat första boken riktigt mycket.

2010-01-15 @ 22:27:43
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0