Litet inlägg

Nu har jag inte bloggat på ett tag och det känns dåligt
att bloggen bara är där, utan nya inlägg.
Kan inte heller säga att detta inlägg är så roligt men det
känns iallafall bättre såhär.
Har haft väldigt mycket med skolan och väldigt mycket träningar
med fotbollslaget så har inte hunnit läsa något alls nästan.
Men nu när helgen är här så ska det bli av. Läser ju Om jag stannar
just nu, och Nabus bok i skolan.
Ska försöka läsa ut den förstnämnda nu i helgen, får se hur det blir
med det.

Har inte mycket mer att säga, ville bara visa att jag lever ;)
/Amelie

Kommentarer
Postat av: H

Haha, det är min favorit också^^

2010-01-16 @ 18:23:48
URL: http://yannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0