House of night: The Fledgling Handbook 101

Ena House of Night-författaren P.C Cast har tillsammans med
Kim Doner satt ihop The Fledgling Handbook 101, som är en lärobok
som vampyreleverna i House of Night-böckerna har.
Nu finns den alltså att köpa för de omärkta, alltså vi House of Night-
fans.
Låter det intressant? Jo, det tycker jag iallafall som det HON-fan jag är.


The Fledgling Handbook 101 av P.C Cast

För mer info om boken, kolla här, på House of nights hemsida.

Enligt Bokus så utkommer boken i oktober. Läs mer om det här.


På frågan om jag tänker köpa den, svarar jag med ett
osäkert "jag vet inte". Det beror helt enkelt på, får se
när oktober kommer.

Vad tycker ni, låter det intressant?


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tänker självklart köpa den! När jag fick reda på det blev jag lite galen :P

2010-07-31 @ 20:02:27
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag kommer SÅ köpa den när den kommer ut. Älskar HON-böckerna & har längtat jättelänge på att denna skulle komma på svenska så jag kunde köpa den :) Men det var tur att jag råkade hitta din blogg för annars hade jag inte vetat att den snart skulle komma :P Så tack :D

2012-10-09 @ 20:17:40
URL: http://agneswarholm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback