Sammanfattning: Juli

Antal lästa böcker: 5
Antal lyssnade ljudböcker: 1
Genomsnittligt betyg på läsningen: 3.8


Månadens bok
Svart ängel av P.C Cast & Kristin Cast
Fjärde delen i serien House of night.
En spännande och bra bok som börjar
då Zoey Redbird är helt övergiven av sina
vänner. Samtidigt börjar en ny elev på skolan
och en uråldrig ondska hotas återvända till
jorden.

Mitt betyg: Stark 4/5

Juli blev en månad med rätt så mycket läsning, och 3/5 av
böckerna var i samma serie. Totalt 5 lästa böcker.


Övriga böcker i juli: Skämmartecknet, Hunted, Skuggvarelser
och Tempted

Kommentarer
Postat av: Addikoko

SV: Jag ligger lite efter när det gäller bra böcker...xP men House of Night har min kompis tjatat om att jag ska läsa ett bra tag. Vampyrböcker kan man inte få nog av:)

2010-08-04 @ 20:21:39
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0