3 lån + 3 recensioner = gratis bok!

Idag lämnade jag in tre korta små recensioner till mitt kommunala
bibliotek.
Denna sommar, och även några år innan, så ska man låna och läsa
tre böcker. Sen skriver man en kort recension om var och en, sen
lämnar man recensionerna till biblioteket och så får man en bok! Gratis.

De böcker jag recenserade var Väktarens lärling, Annas dagbok och
Det som kommer att ske.

Så idag när jag lämnade in böckerna fick jag en bok! Jag fick välja
mellan ca 5 st inom olika åldersgrupper, och jag valde Sms från
Soppero
av Ann-Helén Laestadius.



Urvalet var inte särskilt spännande
men en gratis bok är ju alltid en gratis bok!
Två åren innan har jag också gjort detta, och då valde jag Tagg i hjärtat och
Huset vid vägens slut.

Ni som läst Sms från Soppero får gärna lämna en kommentar om er åsikt!

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Sms från Soppero e superbra:)

2010-07-02 @ 15:42:40
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0