Dagens köp: House of night, del 4


Svart ängel av P.C Cast och Kristin Cast
Fjärde delen i House of night!

Jag insåg då jag gick ut ur butiken med boken att
jag just brutit mitt löfte till mig själv att inte köpa mer böcker
förrän jag minst halverat de böcker jag redan har att läsa.
Men har jag det? Nej, inte direkt. 
Men en bok till kan väl inte skada? Nej, kanske inte. Men om jag
tänker så varje gång jag funderar på att köpa en bok så står jag
där med fem stycken inom kort...
Men jag är ändå nöjd med mitt köp, House of night-böckerna har
hittills varit riktigt bra!

Ni som läst Svart ängel, vad tycker ni om den? Håller den
måttet?

Kommentarer
Postat av: Gudon

Böckerna är hur bra som helst funderar också över om jag ska köpa de eller inte har köpt så mycket böcker på sistonde. :)

ha en bra dag

2010-06-23 @ 17:06:01
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

(utomlands) House of night bockerna bryter inga loften. Det var ju ett maste att kopa den! Och det ar i den har allt hander sager jag bara. Jag tror att du kommer att lasa pa engelska efter denna. :)

2010-06-26 @ 09:02:07
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Elinor

Jag har inte läst fjärdeboken, än. Med dom tidigare böckerna. dom är så bra! Tänkte vänta med att köpa svart ängel tills den kommer på pocket, den är nog super!

2010-10-02 @ 13:57:26
URL: http://elinorsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0