Kort resa

Imorgon åker jag iväg på en fotbollscup i Örebro.
Jag åker halv tio på morgonen och kommer hem
på söndag. Med mig har jag med mig Väktarens lärling,
men jag tvivlar på att jag kommer hinna läsa något.


Hittills har jag kommit 110 sidor.

Det kommer vara fotboll på dagarna och umgås med
lagkamraterna på kvällarna, så det är inte mycket tid
över. Det ska bli riktigt kul!

Jag har i övrigt funderat på att göra en ändring på
designen här på bloggen. Hur det ska bli vet jag inte
ännu, men jag är inte direkt jätteduktig inom det området,
så det kommer inte bli värsta designen, precis.
Men den kommer inte att bli förrän tidigast nästa vecka.
Inga fler inlägg blir det heller denna vecka.

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Tack :P



Åh, vad tycker du om boken? :P

sen om du vill så kanske jag kan tänka mig att hjälpa dig med designen men jag kommer ju vara borta i två veckor så... :/

2010-06-16 @ 22:06:20
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0