Bokrea - ett till köp

Jag kunde inte avstå. När jag såg del tre i serien
Skämmerskans barn så kunde jag inte låta bli att köpa den:

Ormens gåva av Lene Kaaberbol


På plus-sidan: Den kostade bara 49:- och jag har hört att serien
ska vara bra.
På minus-sidan: Jag har inte ens läst de tidigare i serien, så om inte
den första är bra så har jag nu två onödiga böcker hemma.

Och sen också något som är både plus och minus:
Min att läsa-hög blirallt större. Det positiva är att man har böcker att läsa för en bra tid framåt.
Det negativa är att man känner att man inte hinner läsa alla, och dessutom
kommer nu i mars Vargbröder - Vålnadernas berg som jag kommer köpa och
läsa direkt då den kommit ut. Och sen kommer ju Under vingarnas skugga
i april. Hmm..



Kommentarer
Postat av: Y

Jag tror inte du behöver vara orolig för att du inte kommer gilla dem. Jag tycker att hela serien är jättebra och spännande, bara man kommer in i dem så...

2010-03-04 @ 20:19:27
URL: http://yannaa.blogg.se/
Postat av: Boktokig

Mmmm... många böcker blir det... jag har en stor hög att läsa! Men det är trevligt också att titta på högen och njuta av att så många böcker väntar på att bli lästa!

2010-03-04 @ 21:57:37
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0