Jag är en vinnare!

Som ni kanske vet skrev jag ju ett inlägg om att jag
tävlade hos En bok om dagen, där man kunde vinna
4 pocketböcker.
Har nyligen kommit hem från en fotbollsmatch, vi vann
den med 3-0. Och nu när jag slår på datorn får jag veta
att jag är vinnare av en bok också.
Jag har vunnit denna bok:


Janis, den magnifika av Johannna Nilsson

Tack så mycket för vinsten!

Boken hamnar i min attläsa-lista och det ska bli kul
att få läsa den sen, är nyfiken på hur den är.
Vad tycker ni om Janis, den magnifika?

Kommentarer
Postat av: Aida

Grattis!:D Jag har inte läst boken, men den verkar bra:)

2010-03-28 @ 20:54:14
URL: http://addikoko.blogspot.com/
Postat av: Amelie

Tack! :)

Ja, det tycker jag med; bra och speciell :)

2010-03-28 @ 20:56:58
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Frid

Jag gillar boken. Helt klart en road movie i bokform som handlar mer om att hitta sig själv än att ta sig från a till b.

Du kan se min recension av boken på min blogg men jag varnar för en liten spoiler. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0