Jag vill ha er åsikt: Törst av Michelle Mead



Vad tycker ni om Michelle Mead's Törst?

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag läste Törst i September, tror jag, fick den i födelsedagspresent av Lyra.

Jag tyckte inte den var så bra. Den största anledningen var nog att jag tyckte den var "slarvskriven", asså inte så avancerat och djupt språk, för mig ska en bok vara skriven med känsla, den ska vara trovärdig, för att jag ska tycka om den.

Sen tycker jag inte att "vampyrerna" och "halvvampyrerna" är någon större skillnad mot människor. Okej, dom tål inte solljus och dricker blod och är lite starkare, det känns inte som riktiga vampyrer. Halvvampyrerna är det knappt nån skillnad alls mot människor, dom tål bara inte lika mycket solljus och är lite starkare, eller nåt.

Jag tycker inte att Törst är läsvärd, det är bara en Wannabe-Twilight.



//Alice

2010-03-19 @ 21:42:48
URL: http://takenbybooks.blogspot.com
Postat av: Matilda

Jag var inte speciellt förtjust i Törst. Håller med Alice om att språket var inte var särskilt avancerat, den kändes verkligen inte som om den var skriven med känsla.



Dessutom hade jag svårt för vampyrerna som gick på baler, skvallrade om kungligheter och var religiösa.

2010-03-27 @ 17:15:17
URL: http://bokmatilda.blogspot.com
Postat av: Cassandra Boman

Det är en av dom bästa böcker jag har läst! Jag är ett vampyrfan

2011-04-23 @ 11:55:55
URL: http://cassandraboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0