Sitter och läser

Jag har faktiskt inte något speciellt att skriva, men
jag kände för att göra ett inlägg.
Halva sportlovet har gått nu, och hittills har jag bara hunnit
med en bok - Sveket som jag håller på med nu.
Men jag har gjort så mycket annat så jag har inte hela tiden tagit
mig tiden att läsa.
Men just nu sitter jag här med boken uppslagen på sida 228-229 och
ska strax fortsätta. Bara detta lilla, och meningslösa, inlägg om allt och
inget. Ett litet bevis på att jag lever.
Men jag ska försöka läsa ut denna bok ikväll eller imorgon, så att en ´
recension kommer snart :)
Sen börjar jag på Slumpens bok, eftersom att den ska lämnas tillbaka
till biblan nästa vecka. Och sen ska jag läsa den efterlängtade Övergivna.

Men nu ska jag återgå till boken, så ha en fortsatt bra onsdag nu ;)



House of night 2; Sveket av P.C Cast & Kristin Cast. s. 228-229


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0