Tisdagslån

Jag har varit en sväng förbi biblioteket idag, och då såg jag att
denna bok var inne;

Ett hål i själen av Kjetil Johnsen

Så nu har jag lånat med mig den hem.
Jag ser fram emot att få börja på denna serie som verkar
riktigt spännande!
Trots att jag har uppåt tio böcker i min att läsa-hög just nu
så kan det vara skönt att ha en kort bok (148 sid) att läsa om
man känner för det. Får se när jag klämmer in den, det beror på
vad jag får lust att läsa.

Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om boken och/eller
serien.


Kommentarer
Postat av: Y

Min kompis har läst den boken, hon säger, tyvär, att den var jättetråkig och seg :/

2010-03-30 @ 21:05:29
URL: http://yannaa.blogg.se/
Postat av: Frid

Jag har läst alla sex som kommit hittills och tycker att de är jättebra. Det är bra att veta att det faktiskt handlar om tio böcker. Det betyder att bok ett till mitten av tredje lägger bara grunden till allt hemskt som kommer att hända framöver. De första tre känns mer som relations/kärleksböcker men problem byggs upp och så rinner droppen över och helvetet bryter loss. Som sagt, jättebra böcker. I början irriterade jag mig på språket och alla norska namn men ju längre fram i bokserien man kommer desto intressantare blir berättarstilen. Helt klart värd att läsa.



Har du uppmärksammat bra böcker som t ex "Jag finns" av Maja-Maria Henriksson, "Vad mina vänner inte vet" av Sonya Sones? Finns mycket bra nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0