Förkylning med film-mys

Idag gick jag hem från skolan vid lunch, jag har dragit på
mig en irriterande förkylning och jag mådde inte alls bra.
Väl hemma har jag vilat upp mig med hjälp av att titta på
film i sängen under varmt täcke med en kopp choklad.
Vilken film? Ni blir nog inte förvånade när jag avslöjar att
jag kollade på Harry Potter och Fången från Azkaban, för 
sjuttielfte gången eller så.
Jag tröttnar faktiskt aldrig på de filmerna... Men jag älskar
ju böckerna och själva storyn. Bästa böcker som någonsin
skrivits, enligt mig.

Men nu sådär framåt kvällen mår jag lite bättre. Huvudvärken
är borta och nu kan jag äntligen läsa!
Ska sätta mig med The fury och träda in i Elenas vampyrvärld
en stund..
Hoppas att ni inte ligger hemma som jag! Det här är inte de
bästa tider att bli sjuk på...

/Amelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0