I brevlådan idag: Vampire Diaries, vol 2

Idag tog jag in posten och upptäckte att mitt paket
från bokus kommit. Denna gång innehöll det;


Vampire Diaries, volume 2
Innehåller bok 3 och 4 i serien;
The fury & The reunion

Dessa böcker kommer jag prioritera att läsa inom
kort.
Jag gillade de två tidigare böckerna i serien och hoppas
att jag har två lika bra, eller kanske ännu bättre?, böcker
framför mig.
Om du läst en eller båda av böckerna i volume 2,
så lämna gärna en kommentar med din åsikt!

Just nu har jag precis börjat på Maggie Stiefvaters Frost,
och efter det vet jag inte vilken bok det blir, får se vad jag
känner för då? Borde bli antingen The fury, Skämmartecknet
eller Linnea, kom hem!

Men nu måste jag tyvärr återgå till att plugga NO och Hemkunskap,
det som tyvärr måste gå före allt annat just nu..

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej,



har precis läst bok 3 och 4 och jag tror nog att jag gillade dem mer än bok 1 och 2. Så enligt mig har du en lite bättre lässtund framför dig med The Fury och The Reunion :)

2010-05-18 @ 20:51:48
URL: http://pantalaimoneandbooks.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0