Litet inlägg

Har inte bloggat på evigheter känns det som. Trots det har
det bara gått fyra dagar sen sist. Men nu är skolarbetet i
slutspurten och jag måste jobba järnet sista nu. Men snart,
den 11 juni är det skolavslutning, och sommarlovet är ju
bästa läsetider, eller hur?
Ligga i solstolen vid stranden/poolen eller på altanen hemma
med en bok i värmen? Något man längtar efter när skolan tar
alldeles för mycket av ens fritid. Men det börjar lugna ner sig
nu, snart är allt över...

Jag läser fortfarande Frost, har inte hunnit läsa så mycket i den
förra veckan, men denna vecka ska jag försöka läsa ut den.
Sen blir det antingen tredje delen i serien TRE; Det som kommer
att ske
som jag reserverat på biblioteket - eller så blir det tredje
delen i Vampire Diaries: The fury.
Just nu ska jag börja lyssna på Silvertronen också, har haft en
aningen trög start med den, men hoppas på att komma in i den.
Nu ska jag återgå till boken.
Håll ut, sommaren närmar sig!

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Snart ska jag också läsa Frost;) hur är den?

2010-05-25 @ 17:42:34
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Frida

Frost gillar jag verkligen! Vad tycker du om den?

2010-05-25 @ 19:37:47
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0