Sammanfattning: Maj

Antal lästa böcker: 5
Antal lyssnade ljudböcker: 2
Genomsnittligt betyg på läsandet: 3,8

Månadens bok
Frost av Maggie Stiefvater.
En väldigt bra och rörande historia om
den omöjliga kärleken mellan människoflickan
Grace och vargpojken Sam. Väldigt bra bok med
härligt slut! Passar alla som gillar sorgliga kärleks-
historier.

Mitt betyg: Stark 4/5

Gott om läsning denna månad. Och nu när sommarlovet
är väldigt nära hoppas jag på att hinna läsa ännu mer! När
inga prov eller läxor står i vägen lär det nog bli så.

Övriga böcker i maj: Utvald, The struggle, Skämmerskans dotter,
Den farliga kyssen

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag håller på med Frost nu och fast jag inte är så intresserad av vampyrer så tycker jag om den.

2010-06-01 @ 12:37:49
URL: http://ylvarosen.blogspot.com
Postat av: Addikoko

Håller med, Frost är verkligen bra:') är snart klar med den.

2010-06-01 @ 12:55:12
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0