Snyggt omslag till sista "Nyckelväktarna"

Kom på att jag faktiskt inte nämnt sista delen i den väldigt bra serien
Nyckelväktarna här på bloggen. Omslaget såg jag för ett tag sen via författaren Julia
Sandströms blogg
.
Såhär ser omslaget ut:

 
Supersnyggt, eller hur?

Såhär står det om boken på Bonnier Carlsens hemsida:

Bakom porten bortom bergen ruvar en ondska som kan förgöra
mänskligheten. För att förhindra porten att öppnas gömdes
nycklarna till låsen hos fyra Nyckelväktare. Men onskans lockelse
är stor och De avskydda har nu fått vittring på nycklarna.  

Tiden rinner ut för Shanzoc, Liva och Comíl. Kan de finna de två
kvarvarande Nyckelväktarna före De avskydda? Om inte
riskerar porten att öppnas och ondskan släppas lös ...


Väntar med spänning på denna avslutande del i serien Nyckelväktarna.
Hur ska denna så bra serie sluta?
Boken utkommer enligt vad jag hört i slutet av April nästa år.


Ni som läst denna serie, vad tyckte ni om den?
Ni som inte läst den - låter det spännande?

Min recension till den tredje boken i serien hittar ni här.
(Länkar till recensioner av de två första böckerna hittar ni även i länken ovan)

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Jag MÅSTE läsa dom böckerna!<3

2010-11-04 @ 12:21:52
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: andréa

Har läst första, men var inte överdrivet förtjust i den. Ska dock försöka mig på tvåan någon gång under nästa år, tror jag (:

2010-11-04 @ 15:02:46
URL: http://deddoliinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0