Dags att stilla Hungern...

Nu kan jag inte stå emot längre, jag måste läsa Hunger!
Jag har ännu inte läst ut The Tales of Beedle the Bard, men jag
kommer läsa den i helgen. Då ska jag nämligen på klassresa till
Vässarö. Och då är det nog inte så bra att ha med en stor bok som
Hunger i väskan? Njae, det passar nog bättre med en smal och lätt
en som The Tales of Beedle the Bard.

Så Hunger börjar läsas nu ikväll, och Beedle the Bard följer med på
klassresan. Jag tvivlar på att det kommer bli tid för läsning i helgen,
men om jag skulle bli sugen och då inte har någon bok...? Ingen
vacker syn.

Så nu börjar jag, äntligen, på Michael Grants efterlängtade fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Addikoko

Stilla Hungern...låter som något jag gjort den föregående veckan...DU KOMMER INTE BLI BESVIKEN!8D (förlåt, men den är så himla bra<3)

2010-09-07 @ 21:19:30
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Nea

Vässarö?! :D

Där var jag med min klass i början av 6:an. Världens bästa ställe! Du kommer inte ha tid att läsa ;)

2010-09-09 @ 19:13:44
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0