Läs-status

Nu har hösten börjat smyga sig på. Kylan smiter in under den tunna
jackan och solens värme är svagare.. Och efter att alla i min omgivning
snörvlat och snorat de senaste två veckorna har det nu kommit till mig,
jag ogillar verkligen förkylningar!


Det har varit lite dålig uppdatering denna vecka.
Först fungerade inte internet i två dygn, från tisdag till torsdag.
Så har det varit fotboll, skola och kompisar också. Det har inte
funnits tid för ett inlägg förrän nu.

Denna eftermiddag har jag läst ut Darlah - 172 timmar på månen
av Johan Harstad. En recension kommer lite senare.
Nu var det egentligen tänkt att jag skulle läsa Hunger, men eftersom
att Darlah var en så mäktig historia så ska jag läsa The Tales of Beedle
the Bard
emellan.

Såhär ser min att läsa-lista ut just nu:
(ordningen kan ändras eftersom)

1. The Tales of Beedle the Bard av J.K Rowling
2. Hunger av Michael Grant
3. Döden i dina ögon av Rachel Ward
4. Till jord skall du bli av Kjetil Johnsen
5. Vampire Academy av Richelle Mead
6. Burned av P.C Cast & Kristin Cast.

Känns som att jag har många bra böcker framför mig! :)

/Amelie


Kommentarer
Postat av: Nea

Längtar tills jag får höra om Hunger :D

2010-09-04 @ 20:57:53
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Addikoko

Eftersom du gillade Övergivna kommer du inte bli besviken på Hunger! Har snart läst ut den;)

2010-09-05 @ 13:39:50
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0