Beautiful Blogger Award



Jag har kännt mig väldigt glömsk de senaste dagarna, och särskilt nu, för jag har ju helt glömt
att göra ett inlägg om att jag faktiskt fått en Beautiful Blogger Award av Sofia!

Jag bugar och bockar och tackar i massor! Det är just sådana här saker som förgyller
bloggandet. Det och alla kommentarer, läsare och prenumeranter man får. Det är så kul
att få höra att ens blogg är uppskattad. Att det man gör är uppskattat!

När man fått denna award ska man först svara på lite frågor...

Ta upp närmsta bok, slå upp sidan 18 och läs rad fyra, vad står det där?
" "Dallas, I don't know what you're talkin' about." She tried to take..."

Ur sjunde delen av House of Night: Burned av P.C Cast & Kristin Cast, som är boken jag läser nu.

Vad var det senaste du såg på TV?
Haha, jag såg faktiskt på Disney Channel med min lillebror för att vara lite sällskaplig.
Han är sjuk och har väldigt tråkigt hemma utan kompisar, stackaren.

Bortsett från datorn, vad hör du på just nu?
Övriga familjen som sysslar med sitt i huset.

Vad har du på dig?
Mjukisbyxor och ett linne. Eftersom att den här dagen hittills varit en hemmaslappar-dag
så passar den klädsen perfekt!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Jag såg "Freaky Friday" igår på femman. Har sett den x antal gånger förut, men jag gillar den
så en tilll gång var inte fel.

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Helt klart! Jag skulle antingen vilja bo i ett land vid medelhavet, som Grekland (det är så fint där!),
Spanien eller Italien kanske. Eller så skulle jag flytta till London, jag har aldrig varit där men känner
en stark dragning till just den staden, ja till England iöverhuvudtaget faktiskt!


Sen är det meningen att man ska dela ut awards, men eftersom att jag redan gjort det massor med
gånger så gör jag det inte nu. Men vill ni ha tips på bra bokbloggare, hittar ni ett flertal sådana längre
ner i menyn, om ni scrollar lite. Dock finns det många fler jag läser, jag har ingen koll på hur många!


Stort tack igen Sofia! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0