Kryssning

Tidsinställt inlägg


När ni läser detta har jag åkt iväg. Den här helgen ska jag på kryssning med mina
tre bästa vänner. Vi kommer att ha superkul och det behövs verkligen för att slappna
av från allt pluggande, omän bara för två dagar.
Båten går till Tallinn och jag kommer till Sverige igen på söndag. Nästa inlägg
kommer som tidigast på söndag kväll.
Eftersom att jag är där med mina kompisar så kommer det troligen inte bli någon
läsning alls. Men jag tar iallafall med mig Johanna Lindbäck's Saker som aldrig händer,
utifallatt.

Ska ni göra något kul i helgen?

Ha det bra sålänge!

/Amelie


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har absolut INGET att göra i helgen, vilket irriterar mig! :/

2011-01-21 @ 19:26:07
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Julia

Till Tallinn? HAHA, hela min släkt tog en sån kryssning maj 2009. Skit kul!!! :D

2011-01-21 @ 21:02:23
URL: http://juliaogne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0