Sammanfattning: Juni 2011

Bättre sent än aldrig; här är min sammanfattning av juni.

Antal lästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 2128
Genomsnittligt betyg på läsningen: 9

Månadens bok
När jag lät dig gå av Gayle Forman. En mysig och fängslande fortsättning på
underbara boken Om jag stannar som handlar om Mias och Adams liv tre år efter
olyckan. Denna gång är det ur Adams perspektiv allt sker.

Mitt betyg: 8/10

Den här månaden lästes ganska många böcker, men desto fler sidor. Det sistnämnda beror nog
på att hela 3 Harry Potter-böcker lästes ut nu i juni, vilket blir upp mot 1500-2000 sidor. Annars
var det lite synd att det inte hann bli så mycket olika sorters böcker.

Övriga böcker i juni: Harry Potter and the Goblet of Fire, Harry Potter and the Order of the Phoenix,
Harry Potter and the Half-Blood Prince, Sommaren jag blev vacker.



Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: jag tänkte lite extra på dig när jag såg det :) Jag själv skulle jääääättegärna vilja vara med men vad ska jag med två kompletta Harry Potter serier?? :P

2011-07-06 @ 17:51:38
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: Jag ska se den 13 juli :) alltså på ons :D :O Jag har två böcker kvar :O

2011-07-07 @ 12:12:29
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0