Och vinnaren är...


Vinnaren av Den vita katten är: We!

Min lillebror Max drog din lott av totalt 24 lotter. Stort grattis! :) Svara på mejlet jag skickat till dig så
att jag kan få din adress!

Här är We's boktips:
Den bästa boken jag har läst detta året är utan tvekan Where I belong! Kommer tyvärr inte ihåg
författarens namn... Man har hört historien på SÅÅ många olika sätt och vis... Men den är ändå en riktigt
bra bok! Älskar Rider, men också Bubby, skulle inte kunna välja mellan de! Huvudkaraktären Corrinne
är inte så stark, vilket är synd. Men däremot gillar jag hennes kompis Kitsy skarpt! Hade inte så stora förväntningar på denna boken eftersom det är en så vanlig historia att skriva om (rik tjej blir plötsligt fattig,
hon flyttar till ett "hemskt" ställe, hon blir från elak till snäll o.s.v) men den var verkligen en jättebra
bok! Perfekt att läsa när man ligger och solar på stranden i sommar!


(Rätta mig om jag har fel nu, men sökte på bokens titel och tror att författaren heter Gwendolyn Heasley)


Ett stort tack även till er andra som deltog i tävlingen (och till era boktips!) Väldigt roligt att intresset
var så stort! Så många som 24 personer hade jag inte räknat med.

Och jag kan även avslöja att jag planerar ännu en tävling. Håll utkik i slutet av nästa månad...

Grattis ännu en gång till We!


Kommentarer
Postat av: Cilia

Grattis We!! :)

2011-06-16 @ 10:45:53
URL: http://ciliaskultur.blogspot.com
Postat av: Olivia

Grattis till vinnaren! :)

2011-06-16 @ 12:42:43
URL: http://magical-books.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej!

Vi har än tävling på vår blogg där man kan vinna den sista Vampire Academy boken "Andens kraft" var gärna med om du är intresserad:)



och grattis till vinnaren!

2011-06-16 @ 13:30:13
URL: http://thevampireobsession.blogg.se/
Postat av: We

Hej, tack!! Gud vad glad jag blir, brukar aldrig vinna tävlingar så det var oväntat! Kan du vara så snäll och skicka mejlet igen? Jag vet inte vad det är med min mejl, den krånglar just nu... Skulle vara jättesnällt! Min mejl är: [email protected] ;)

2011-06-17 @ 21:17:12
Postat av: Amelie

We: Jag har skickat ett nytt mejl till dig nu. Om du inte fått det så kan du försöka med att skicka ett mejl till mig, [email protected] , och så får jag svara på det :)

2011-06-18 @ 16:28:20
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: we

Ja, jag gör så! ;)

2011-06-19 @ 16:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0