Trailers och förhandstitt

Här kommer två nya trailers och en förhandstitt på kommande intressanta filmer. De flesta av er
har säkert redan sett dem, men här är de iallafall:



Breaking dawn. Jag är inte alls lika besatt av Twilight Sagan som jag var då jag läste böckerna, men
jag vill ändå se Breaking Dawn. Är väldigt nyfiken på hur de ska lyckas med den. Enligt mig så ger trailern
en bra aning om att filmen är välgjord. Det återstår att se i November då filmen har premiär.



Jag saknar dig, jag saknar dig. Baserad på Peter Pohls bok, som jag ännu inte läst. Men jag har den
hemma i bokhyllan och den kommer att läsas innan dess. Jag tycker att både boken och filmen verkar
väldigt bra! Premiären är den 19 augusti.


STOR SPOILER-VARNING!

Tags: 2011 MTV Movie Awards, Movie News

Här är en förhandstitt av Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 som Emma Watson
presenterade på MTV Movie Awards för några dagar sedan. Det är en förhandstitt på en scen ur
filmen, och den är en väldigt stor spoiler, så ni som inte läst boken eller vill veta vad som händer,
se inte denna! Ni har nu blivit varnade!
Och för er som vill, finns här en lite längre version av detta klipp, som även inkluderar Emma Watson
där hon presenterar klippet + några sekunder längre scen i början. Klicka här.
Och denna film har premiär här i Sverige om en dryg månad, den 13 juli! The end is near.

Ser ni fram emot någon/några av dessa?

Kommentarer
Postat av: elin

Jag har hört att det är bestämt cast för filmen Hungerspelen, eller så var det bara ett ryckte

2011-06-09 @ 13:43:06
URL: http://itisourlife.blogg.se/
Postat av: Gudon

Åh Harry Potter! Måste se, måste se! Och Breaking Dawn förstås men HP är den jag mest ser fram emot :D

2011-06-09 @ 14:11:10
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Pia

kan knappt vänta till HP!! :D

2011-06-09 @ 15:38:17
URL: http://bookrelated.devote.se
Postat av: Julia

Hp ser jag fram emot så mycket!!!



Breaking dawn ska jag se bara för att garva åt Kristen no emotions Stewart. Har du sett att hon bara gapar?

2011-06-09 @ 16:05:05
URL: http://juliaogne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0