Bokbloggar får ett eget pris!


Forma Books Blog Award
 
 
Nu har bokbloggarna fått sitt eget pris. Det är Forma Books som håller i tävlingen och
vinsten är, förutom en digital logga med texten "Årets bokblogg 2011", 25.000 kronor!
Wow, säger jag bara. Det är jätteroligt att bokbloggar uppmärksammas så pass att de
får ett eget pris tycker jag!

"Priset är årligen återkommande och ges till den bokblogg som på bästa sätt
uppmärksammar litteraturen och skapar ett alldeles eget rum för den bokintresserade att
vistas i."

Så skriver Forma Books om priset. Man kan nominera bokbloggar fram till den 15 maj. Vet
du en bokblogg som förtjänar priset? Se till att nominera just den! Gå in här för mer info
och för att nominera.

Jag skulle, såklart (!), bli jätteglad om någon av er ville nominera mig, men det viktigaste
är att ni nominerar den som förtjänar priset. Jag är säker på att, vem som än vinner, vinnaren
gjort sig väldigt förtjänt av det!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, det ät typ så! Ja, jag ska läsa de böcker jag vill läsa nu. Just nu håller jag på med HP 4 på engelska och jag kan den utantill så det är lite tråk .. Ja, det är sant. Man kan tröttna på HP ..

2011-03-26 @ 10:29:12
URL: http://juliaogne.blogg.se/
Postat av: Frida

Kan du inte lista ut att jag redan har anmält dig! :P Du är ju verkligen värd det! :) Ha det bäst och hoppas att ditt ben läker snabbt så vi kan träffas :P

2011-03-26 @ 10:41:46
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0