Bokstatus

Fixade ihop en enkät om min bokstatus...

Vad läser du just nu? - Frostbite av Richelle Mead.
- Och vad tycker du? - Den är väldigt bra hittills. Spännande och har ett bra flyt i handlingen.

Vad lyssnar du på just nu? - Jag är mitt inne i Vargbröder - Vålnadernas berg, men det var en
vecka sen jag lyssnade sist tror jag.

Vad läste du senast ut? - Janis den magnifika av Johanna Nilsson.
- Vad tyckte du? - Den var bra. Speciell och annorlunda, men på ett positivt sätt.

Vad ska du läsa härnäst? - Troligen blir det Kjetil Johnsens Ett sista offer, följt av Det händer nu
av Sofia Nordin. Men det får vi se då.

Vad har du för böcker hemlånade från biblioteket? - Ett sista offer av Kjetil Johnsen & I morgon
när kriget kom
av John Marsden
och ljudböckerna: Vargbröder - Vålnadernas berg av Michelle Paver & Alkemisten av Angie Sage.

Vad var ditt senaste bok-köp? - Var är alaska? av John Green.

Vilken bok kommer du att prioritera att läsa den kommande månaden? - I morgon när kriget
kom
är en bok jag tänker läsa väldigt snart.


Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Tack! :D Och tack för svaret på min fråga :) Tror att det blir tofsar, att piffa till den lite extra :P

2011-03-06 @ 21:33:10
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0