Kommande böcker i sommar del 2: Juni

Det varen solig och rolig helg ute på en ö med mina klasskamrater. Som ni förstår har jag inte läst
något på hela helgen, och bara lite nu i veckan. Jag har inte glömt bort er, nejdå, det har bara inte
funnits tillfälle att sitta ned och skriva (det gör det nästan nu inte heller, men jag kände att det var
dags att skriva ett inlägg). Det är mycket som pågår nu trots att jag har väldigt lite plugg kvar och nu
känns sommaren otroligt nära.

Något annat som också är nära är månaden juni. Och juni bjuder även den på intressanta böcker:

Numbers 3: Infinity (häftad) Bild på bokomslag Bränd (häftad)

Dessutom kommer även en del spännande titlar ut i pocketformat:

Fallen ängel (pocket) Revolt (pocket)

Hittade inte så jättemycket böcker i för juni månad (eller kanske letade jag bara på fel ställe?), men
däremot ser jag väldigt mycket fram till Starcrossed som jag tror kan bli riktigt bra om den lyckas sticka
ut från mängden bland alla andra "omöjliga kärleks-romaner" som ges ut nu för tiden.

Ser ni något ni gillar? Har jag missat en bok som kommer ut i juni? Berätta!


Allmänt om lässtatus: Just nu befinner jag mig mitt i två tegelstenar, Harry Potter and the Goblet of
Fire
av J.K Rowling och Till sista vingslaget av Julia Sandström. Recension på den sistnämnda borde dyka
upp nästa vecka!
Dessutom planerar jag andra saker kommande veckorna, bland annat en intervju...

Kommentarer
Postat av: Anna

svar: Jag var också osäker på det, men jag tyckte ändå att de lyckades få till en någorlunda bra handling i Crescendo också. Alltså den var ju inte superbra, men helt okej ändå. Hoppas du också tycker om den ifall du läser den sen,

2011-05-26 @ 21:45:29
URL: http://readingthisworld.blogspot.com
Postat av: Julia

Ja, bränd kommer ut 7 juni!!! Men de kommer inte hinna få den till biblan, så jag får läsa den efter lovet. Borde frågat ...



Och Fallen Ängel har jag lånat från biblan till Turkiet! Fast dock på engelska, hush hush ^^

2011-05-27 @ 13:44:00
URL: http://juliaogne.blogg.se/
Postat av: naba

hmm vad mina vänner inte vet kommer ut på pocket också!

2011-05-27 @ 16:35:09
URL: http://www.booksarelives.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0