Och de nominerade är...

Du har väl inte missat att du nu kan rösta på de 3 finalisterna i Forma Books Blog Award?

De tre nominerade är Bokhora, En bokcirkel för alla och Kafka på jobbet.

Du kan rösta fram till den 25 juni kl 17.00 och vinnaren avslöjar 1 september. För mer info eller för
att rösta; gå in på Forma Books hemsida!

Själv är jag inte så bekant vid dessa bloggar och gissar att av dessa är nog Bokhora den enda jag
varit inne på mer än en gång. Men jag ska kolla runt lite på bloggarna och bekanta mig lite med dem
ett tag innan jag lägger min röst.




P.S Detta är mitt 500:ade inlägg här på bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

jag känner knappt igen någon av dem, men jag ska nog också kika in och bekanta mig med dem :) grattis till det 500e inlägget ;)

2011-05-28 @ 23:34:48
URL: http://bookrelated.devote.se
Postat av: Nea

Jag följer alla tre med Google Reader, men tycker inte att de står ut från mängden så mycket. Röstade dock på Bokhora för jag får många bra tips därifrån :D

2011-05-28 @ 23:39:35
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0