Tack och tävlingstips

Ja, tack och tävlingstips är rubriken och det är det som ska fylla inlägget. Vi börjar med tacken först då.

Jag har nämligen fått två Leibster Blog Award's på senare tid. Först från Hannah med motiveringen:
"Intressanta ämnen på bloggarna, snygg design och känns välkomnande helt enkelt. Var nog en av de första bloggarna jag började läsa."

Och även från Iktoro med denna kommentar:
"Du skriver väldigt bra,och är dessutom bra på att få en bok jag vanligtvis skulle tycka vara lika bra som min lillebror (Och tro mig,HAN är jobbig) att verka helt fantastisk,så varsågod!Här får du en Award!"

Tack så jättemycket båda två! Och se nu till att besöka deras bloggar, folket!



Sen har jag två tävlingstips:

o Hos Zirathi kan ni just nu vara med och tävla om ett ex av boken Glashuset av Rachel Caine. Anmäla dig gör du här och det kan du göra fram till 5 december.

o På Facebook pågår också en bokig tävling som hålls av författaren Theres Amrén. Hon lottar ut 3 signerade exemplar av sin nya bok Snökristallens frusna skönhet som släpps 6 december. Så länge håller även tävlingen på. Klicka här för att komma till tävlingen.

o Sist men inte alls minst! (klicka er in på tävlingen så fattar ni vad jag menar) så har Pia en tävling där du kan vinna två böcker! Japp, två stycken. Som om inte det var generöst nog så kan du faktiskt välja dessa två böcker bland ett utbud på 30 st böcker. Helt galet ju! Vem tackar nej till det? Klicka här för att tävla.


Tänkte även tipsa om ett bokbyteNellons bokblogg. Där kan du byta till dig bland annat Gone, Bree Tanners andra liv och House of night! Kika in vettja! 


Det var allt, se till att kolla in bokbloggarna och tävlingarna jag tipsat om nu!

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Lucy

2011-11-29 @ 21:24:31
URL: http://bokr
Postat av: Lucy

Ledsen för den där kommentaren x)

Länkarna till tävling 2 funkar inte. :c

2011-11-29 @ 21:24:57
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: Lucy

Sv: Ja, det funkar nu. Kanske är det.. ^^

2011-11-29 @ 22:20:06
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: Elvira

Är med och tävlar där nu...

Nyfiken på vad din tävling kmr halndla om! :)

2011-12-01 @ 16:59:10
URL: http://elvirasboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0