Vad vill NI se i december?

November är påväg att ta slut och nu väntar julens månad, december.
Förra året gjorde jag lite av en julkalender, då jag bloggade om olika saker varje dag. I år tror jag tyvärr inte att jag kommer att hinna med att göra något sådant, för det är massor av skolarbete nu när terminen nästan är slut. Men just för att det är jul på gång så tänkte jag iallafall försöka att göra något annorlunda. 

Därför vänder jag mig nu till er: Har ni några önskemål på vad ni skulle vilja se i december?
Det kan vara bilder, frågestund, boktips, faktatexter om något bokrelaterat eller kanske om mig.. you name it! Förslag på lite vad som helst är välkommet! Tipsa på!

En sak kan jag avslöja: Jag kommer att ha något som börjar på T och slutar på ävling..


Bjuder på en ljus-bild. Det var ju faktiskt första advent igår!

I övrigt så kommer en recension på Johanna Lindbäcks Tänk om det där är jag inom några dagar. Likaså en sammanfattning av november.

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Om du var jag skulle du inte säga nåt

Hmmmm,du skulle typ kunna pröva att visa knasiga bilder på böcker eller något?Eller nåt i den stilen...var tyvärr allt jag kunde komma på för tillfället.

2011-11-28 @ 21:24:20
URL: http://iktorosbocker.blogspot.com
Postat av: Clara

Jag vet inte vad du skulle kunna göra, vad svårt det blev att komma på grejer (om jag kommer på något återkommer jag!) men en tävling låter i alla fall kul ;)

2011-11-29 @ 07:20:51
URL: http://bokclara.blogspot.com/
Postat av: Frida

Jag vill se vilka böcker du önskar dig i julklapp och kanske några bilder? :P

2011-11-29 @ 07:42:27
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag hittade dig på twitter igår! Följ gärna mig också ^^

2011-11-29 @ 17:53:14
Postat av: Hanna

Tips på spännande böcker att grotta ner sig i på jullovet kanske?

2011-11-30 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0