Bokbloggsträff 9 oktober




Bokbloggarna Elin och Frida har varit väldigt duktiga och annordnat en bokbloggarträff! Den ska äga rum kl 12.15 den 9 oktober. Förutom att få träffa andra bokbloggare kommer du även att få prata med författarna Fredrik Lindblom (Röd skymning) och Sara Bergmark Elfgren (Cirkeln)!

Superkul, tycker jag. Jag kommer självklart att komma! :)
Sista anmälningsdagen är imorgon, den 2 oktober. Så om du känner dig sugen på att komma så tveka inte på att anmäla dig via mejl till Elin; [email protected] så kanske vi ses där :)

För mer info, kolla in Elin och/eller Fridas blogg! :) (länkar dit hittar ni högst upp i texten)

(Bilden i inlägget är lånad från Fridas blogg)

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Elin

Snart är den! :O Tack för att du reklamar lite, ju fler desto roligare! <3

2011-10-02 @ 11:08:42
URL: http://gummistovlar.blogg.se/
Postat av: Bokflickorna - Annie

Vad roligt, synd att jag inte bor kvar i Stockholm :P Fast jag såg det visserligen försent i alla fall ;)

2011-10-08 @ 00:26:21
URL: http://bokflickorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0