Ursäkta frånvaron

Nu har jag inte bloggat på länge och jag är väldigt ledsen för det. Men hela den här veckan har jag legat hemma i sängen med öroninflammation och har mått riktigt dåligt. Därför har jag varken kunnat blogga eller läsa, vilket ni kanske förstår. Men jag har käkat pencillin sen i måndags och jag är på bättringsvägen.

Kan tyvärr inte lova att mitt bloggande blir så mycket bättre på en gång. Nu har jag nämligen missat massor av plugg och läxor på grund av sjukdomen och om man lägger det på den normala högen av skolarbete så har jag mer än nog att göra fram till höstlovet. Men när det lugnat ner sig ska jag definitivt bättra mig.

Så, för att göra detta inlägg lite roligare tänkte jag visa vad som fanns i min brevlåda idag:

Skuggvandrare av Magnus Nordin.  
Det var en tävlingsvinst från en tävling som var på en sida vid namn Skymningen på Facebook. Kan rekommendera att ni gillar den om ni delar min smak för böcker med övernaturliga varelser. Klicka här.


Funderar även på om jag ska göra ett videoinlägg här på bloggen snart. Har ni några förslag på vad det kan handla om?

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: Jag fick det av en vän när jag fyllde år, så jag vet tyvärr inte hur hon gjorde .. :/ Om jag får reda på det så skriver jag på bloggen! :D

2011-10-22 @ 09:23:17
URL: http://www.bladvandaren.blogspot.com
Postat av: Gudon

hoppas du mår bättre ! :D

2011-10-22 @ 19:19:39
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0