Dags att rösta till Forma Books Blog Award!

Juryn i Forma Books Blog Award har nu avslöjat de nominerade!

I kategorin Sveriges bästa bokblogg så kan du rösta på:
- Stringhyllan
- Enligt O
- Fiktiviteter

Och dessa tre är med i omröstningen för Sveriges bästa barn- och ungdomsbokblogg är:
- Bokunge
- Tonårsboken
- Unga böcker


För att rösta, läsa motiveringar och få mer information - klicka här.
Den 14 september kl 17.00 avslöjas de två vinnarna, så se till att lägga din röst innan dess!





Kommentarer
Postat av: Carro

Så! Nu har jag röstat! :)

2012-08-27 @ 10:01:44
URL: http://bokslukare.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: Vad bra! Då är det ju i alla fall rätt säkert att vi ses:D

Och du behöver verkligen inte skämmas för förra året, jag var ju inte mycket bättre själv^^ Och i år ska jag som sagt var försöka vara lite mer utåtriktad^^

Ja, det kan man verkligen undra! Jag börjar istället undra varför jag bara hittar tredje Harry Potter-boken^^

2012-08-29 @ 17:59:01
URL: http://bookshelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0