Sammanfattning: Juni 2012

Antal böcker: 3
Antal sidor: 663

Månadens bok: 
The catastrophic history of you and me av Jess Rothenberg.
Brie är nästan sexton år när hon dör av ett brustet hjärta - bokstavligen - när hennes
pojkvän säger att han inte älskar henne. Nu är hon i något som skulle kunna liknas
med himlen, men samtidigt som hon försöker gå vidare så avslöjas saker om både
hennes vänner och hennes familj...
En mysig bok som är rolig, sorglig, hjärtskärande och som fångar en från sida ett. 



Utvärdering: Tre böcker är en besvikelse, både med tanke på att två av dem är väldigt
korta och att jag har mycket mer tid nu under sommarlovet. Men ja, jag har lite svårt för
läsning under ledighet, som jag nämnt innan. Några dagar läser jag massor, andra inget
alls. Min läsning går upp och ner, som en berg-och-dalbana ungefär. Jag ska försöka
hinna lite mer än såhär i Juli.

Lästa böcker i juni 2012: Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet,
The catastrophic history of you and me, Hide and seek.

Nu när halva 2012 har gått (hjälp!) så ska jag även göra en halvårsrapport som
kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Eller hur! :) Kan inte garantera att det är ur hans PoV, men det var vad det stod på Goodreads och det brukar stämma för det mesta :)

2012-07-01 @ 14:40:32
URL: http://boooklovin.blogspot.com
Postat av: Felicia

Sv: Det var som sagt jättekul! Såklart att du kommer åka dit!:)

2012-07-01 @ 23:36:58
URL: http://flisansboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0