Aprils böcker

Det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg om nya böcker, så det kändes som att det var dags nu. Kikade lite på vad månaden April har att erbjuda och här är vad jag skrapade ihop:
På måndag går världen under (häftad)


Ser ni något intressant ovan?
Jag har redan läst ut Rör mig inte! (förhandsexemplar) och kan avslöja nu att jag gillade den. Recension är på väg! Annars kan jag ju säga att jag är lite nyfiken på Sjutton år och skitsnygg då jag läst två andra böcker av Emma Granholm och gillat dem.

Har ni någon bok som kommer i April som ni längtar efter?

/Amelie


Uppdatering: Hur kunde jag glömma att nämna att Eld också kommer i April?! Kanske för att jag redan skrivit om den ett antal gånger. Ni hittar handling och boktrailer här.

Kommentarer
Postat av: Nella

Ser fram emot att läsa både Rör mig inte! och Eld, men speciellt Eld.

2012-04-01 @ 14:38:47
URL: http://nellasbocker.blogspot.com
Postat av: Lena

Rör mig inte är väl den som lockar även mig mest. Men jag har en gigantisk att läsa hög som skall plöjas igenom först!

2012-04-02 @ 10:50:14
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0